| District |
Afdelings aanduiding |
Wagontype |
Constructievorm DFUOB |
Tijdsvak |
Altona later Hamburg |
V |
(klein) veewagen |
DFU-- |
1922-1937 |
| Augsburg |
S |
twee- en drieassige railtransport wagen |
DFU-- |
1922- |
| Berlin |
Gk, T |
koelwagen |
D-UO- |
1922- |
| Bremen |
G |
gesloten wagen |
---O- |
1943- |
| Breslau |
Om |
open wagen |
-FU-- |
1922- |
| Bromberg |
GG |
gesloten vierassige wagen |
---O- |
1943- |
| Danzig |
Om |
open wagen Poolse bouwwijze |
----B |
1939- |
| Dresden |
G, GG |
grootvolume gesloten wagen |
DFU-- |
1922- |
Elberfeld later Wuppertal |
K |
klapdekselwagen |
-F--- |
1930- |
| Erfurt |
X |
open werkwagen, zandwagen |
D---- |
1922- |
| Essen |
O |
open wagen |
-FU-- |
1922- |
| Frankfurt |
O |
open wagen |
D---- |
1922-1938 |
| Frankfurt |
O |
open wagen Poolse bouwwijze |
----B |
1939- |
| Graz |
O |
open wagen voor transport van voertuigen |
---O- |
1943- |
| Halle |
O |
open wagen |
-FU-- |
1922- |
Hamburg tot 1936 Altona |
V |
(klein) veewagen |
DFU-- |
1937- |
| Hannover |
G |
gesloten wagen |
D---- |
1922- |
| Heilbronn |
RRs, SSos |
vierassige rongen en railtransport wagen |
D--O- |
1922- |
| Karlsruhe |
Ow |
open wagen |
D---- |
1922-1935 |
| Karlsruhe |
G |
gesloten wagen, voor personenvervoer voorbereid |
-F--- |
1938- |
Kassel aanvankelijk Cassel |
G |
gesloten wagen |
-FU-- |
1922- |
| Kattowitz |
OOfs |
vierassige open wagen experimentele bouwwijze |
---O- |
1942- |
| Klagenfurt |
O |
open wagen |
---O- |
1942- |
| Köln |
SS |
vier- en meerassige railtransport of zware lasten wagen |
DFUO- |
1922- |
| Königsberg |
O |
open wagen |
--U-- |
1924- |
| Leipzig |
G |
gesloten wagen |
---O- |
1943- |
| Linz |
O |
open wagen met afneembare zijwanden |
---O- |
1941- |
| Ludwigshafen |
O |
open wagen |
D---- |
1922-1938 |
| Ludwigshafen |
O |
open wagen van buitenlandse herkomst |
----B |
1939- |
| Magdeburg |
G |
gesloten goederenwagen |
D---- |
1922- |
| Mainz |
Ot |
tweeassige zelflosser |
D-U-- |
1922- |
| Marburg |
Gu, O |
verschillende wagens Joegoslavische bouwwijze |
----B |
1943- |
| München |
G |
gesloten wagen |
-F--- |
1922- |
| Münster |
O |
open wagen |
D---- |
1922- |
| Nürnberg |
O |
open wagen |
-F--- |
1922- |
Oldenburg later Saarbrücken |
OOt, KKt |
vierassige zelflosser |
D-U-- |
1922-1935 |
| Oppeln |
G |
gesloten wagen |
--U-- |
1934- |
| Posen |
Gu |
gesloten wagen Poolse bouwwijze |
----B |
1939- |
| Regensburg |
H |
draaischemelwagen |
DFU-- |
1922- |
| Riga |
GG, OO |
vierassige wagen volgens Letse bouwwijze |
----B |
1943- |
Saarbrücken voorheen Oldenburg |
OOt, KKt |
vierassige zelflosser |
--U-- |
1935- |
Saarbrücken voorheen Trier |
G, R, Gk |
veerbootwagen |
--U-- |
1935- |
| Schwerin |
O |
open wagen |
D---- |
1922- |
| Stettin |
G |
gesloten wagen |
D---- |
1922- |
| Stuttgart |
R |
rongenwagen |
DFU-- |
1922- |
Trier later Saarbrücken |
G, R, Gk |
veerbootwagen |
--U-- |
1927-1935 |
| Ulm |
Rmms |
rongenwagen |
---O- |
1942- |
| Villach |
Ommu |
open wagen |
---O- |
1941- |
| Wien |
Ol |
open wagen Oostenrijkse bouwijze |
----B |
1938- |
Wuppertal voorheen Elberfeld |
K |
klapdekselwagen |
-FU-- |
1930- |
| Würzburg |
O |
open wagen |
D---- |
1922- |