District |
Afdelings aanduiding |
Wagontype |
Constructievorm DFUOB |
Tijdsvak |
Altona later Hamburg |
V |
(klein) veewagen |
DFU-- |
1922-1937 |
Augsburg |
S |
twee- en drieassige railtransport wagen |
DFU-- |
1922- |
Berlin |
Gk, T |
koelwagen |
D-UO- |
1922- |
Bremen |
G |
gesloten wagen |
---O- |
1943- |
Breslau |
Om |
open wagen |
-FU-- |
1922- |
Bromberg |
GG |
gesloten vierassige wagen |
---O- |
1943- |
Danzig |
Om |
open wagen Poolse bouwwijze |
----B |
1939- |
Dresden |
G, GG |
grootvolume gesloten wagen |
DFU-- |
1922- |
Elberfeld later Wuppertal |
K |
klapdekselwagen |
-F--- |
1930- |
Erfurt |
X |
open werkwagen, zandwagen |
D---- |
1922- |
Essen |
O |
open wagen |
-FU-- |
1922- |
Frankfurt |
O |
open wagen |
D---- |
1922-1938 |
Frankfurt |
O |
open wagen Poolse bouwwijze |
----B |
1939- |
Graz |
O |
open wagen voor transport van voertuigen |
---O- |
1943- |
Halle |
O |
open wagen |
-FU-- |
1922- |
Hamburg tot 1936 Altona |
V |
(klein) veewagen |
DFU-- |
1937- |
Hannover |
G |
gesloten wagen |
D---- |
1922- |
Heilbronn |
RRs, SSos |
vierassige rongen en railtransport wagen |
D--O- |
1922- |
Karlsruhe |
Ow |
open wagen |
D---- |
1922-1935 |
Karlsruhe |
G |
gesloten wagen, voor personenvervoer voorbereid |
-F--- |
1938- |
Kassel aanvankelijk Cassel |
G |
gesloten wagen |
-FU-- |
1922- |
Kattowitz |
OOfs |
vierassige open wagen experimentele bouwwijze |
---O- |
1942- |
Klagenfurt |
O |
open wagen |
---O- |
1942- |
Köln |
SS |
vier- en meerassige railtransport of zware lasten wagen |
DFUO- |
1922- |
Königsberg |
O |
open wagen |
--U-- |
1924- |
Leipzig |
G |
gesloten wagen |
---O- |
1943- |
Linz |
O |
open wagen met afneembare zijwanden |
---O- |
1941- |
Ludwigshafen |
O |
open wagen |
D---- |
1922-1938 |
Ludwigshafen |
O |
open wagen van buitenlandse herkomst |
----B |
1939- |
Magdeburg |
G |
gesloten goederenwagen |
D---- |
1922- |
Mainz |
Ot |
tweeassige zelflosser |
D-U-- |
1922- |
Marburg |
Gu, O |
verschillende wagens Joegoslavische bouwwijze |
----B |
1943- |
München |
G |
gesloten wagen |
-F--- |
1922- |
Münster |
O |
open wagen |
D---- |
1922- |
Nürnberg |
O |
open wagen |
-F--- |
1922- |
Oldenburg later Saarbrücken |
OOt, KKt |
vierassige zelflosser |
D-U-- |
1922-1935 |
Oppeln |
G |
gesloten wagen |
--U-- |
1934- |
Posen |
Gu |
gesloten wagen Poolse bouwwijze |
----B |
1939- |
Regensburg |
H |
draaischemelwagen |
DFU-- |
1922- |
Riga |
GG, OO |
vierassige wagen volgens Letse bouwwijze |
----B |
1943- |
Saarbrücken voorheen Oldenburg |
OOt, KKt |
vierassige zelflosser |
--U-- |
1935- |
Saarbrücken voorheen Trier |
G, R, Gk |
veerbootwagen |
--U-- |
1935- |
Schwerin |
O |
open wagen |
D---- |
1922- |
Stettin |
G |
gesloten wagen |
D---- |
1922- |
Stuttgart |
R |
rongenwagen |
DFU-- |
1922- |
Trier later Saarbrücken |
G, R, Gk |
veerbootwagen |
--U-- |
1927-1935 |
Ulm |
Rmms |
rongenwagen |
---O- |
1942- |
Villach |
Ommu |
open wagen |
---O- |
1941- |
Wien |
Ol |
open wagen Oostenrijkse bouwijze |
----B |
1938- |
Wuppertal voorheen Elberfeld |
K |
klapdekselwagen |
-FU-- |
1930- |
Würzburg |
O |
open wagen |
D---- |
1922- |